Pages

Sunday, February 27, 2011

Bila Aku Menggila

Assalamualaikum


Statement berani mati:

Fishah...kekadang aku sewel bukan tak betul dan kekadang aku terencat bukan OKU serta kekadang akau jiwang karat sapai meleleh air mata tapi semua tu buat aku bahagia.

Pentang-petang macam neh, masuk kuliah tapi macam tak masuk je...almaklumla petang..masuk otak kanan keluar otak kanan balik...duk lam kuliah bukan boleh focus 100%...20mnit pertama bleh la.. 20mnit/2jam......petang neh macam biasa la..hari ahad kelas forensic 2pm-4pm... keje nyh menggila lam kelas.... dialog tercipta dengan member sesewel denganku :


Fisha     : hai...awak nama apa?..saya Lisa Surihani (Sebab terasa diri aku cun gila baban)
Ajil        : ooooo...saya Justin bieber ( dengan bangga nyh sebab bajet cute )
fisha      : OOO...Justin BIBIR ..... awak lak nama apa?....( dgr macam geli2)
Pika      : saya ...hmmmmmmmmmmmm....Rafeah BUANG( perasaan bangga siot)
fisha      : oooo...patut la...awak yang depan nama apa? ( teruja)
Asama   : nama saya Fatimah TOHOK
fisha       : ....sorang BIBIR...sorang TOHOK ...sorang lagi BUANG nama bapaknyh...


bahawasanya...pelakon-pelakon tersebut adalah wujud di dunia ini...akU da link kn...taniah kpd semua...

m/o: jangan maen-maen dalam kelas/kuliah/fadhu ain/kelas Qiraati..nanti ilang focus..

No comments:

Post a Comment