Pages

Tuesday, March 15, 2011

Chipmunk bersama kucu-kucunya

Assalamualaikum


....cer cite...cer cite....cer cite....
...trade mark baru untuk story mory...
tapi kat sini aku bukan nak cite pasal tikus...tapi pasal manusia
so....go through the story mory:
tarikh keramat 110311
''Chipmunk and the gang'' 
telah menceroboh ke 
Hutan Lipur Lata Tembakah, Besut, Terengganu.
Motif pencerobohan adalah untuk menikmati keindahan alam ciptaanNYA sambil-sambil tenangkan pikiran yang kusut masai and masam lebam.
Aku sebagai organizer yang tidak berbakat dilantik oleh Chipmunk [ yeke dilantik ] untuk merancang misi pencerobohan tersebut,
Oleh yang demikian terjadilah babak-babak dan adegan-adegan panas di tempat kejadian walaupun cuaca agak sejuk dan  mulut chipmunk serta kucu-kucunya keluar asap macam duk Korea winter season.

our Ferraries
terlalu menikmati camera
itulah ''Chipmunk'' and bendahari kehormat
Aku nak bagi tau...dia tak buat
sempoi
my 1st time drive van selaku co-pilot

Tiba-tiba..jeng-jeng....
salah seorang kucu-kucu Chipmunk nyaris-nyaris tumpas kerana cedera parah kat perut....
Semua agak panik dan bina kubu sementara untuknya menikmati kesakitan...
semangat setia kawan terpancar di muka-muka chipmunk dan kucu-kucunya...
aku sebagai kucunya...bangga walaupun tak bangga mana pun...huhuhuh
hujan silih berganti dengan salji
sejuk melampau....tetapi snap gambar juga agak melampau, 
inilah physical evidence yang sempat kucu-kucu Chipmunk kumpul:

nie la mangsa cedera parah
Pak Mad driver van
mintak doa semoga misi tercapai

chipmunk itu hanya sekadar bingkisan kerana suara Hafizi sudah macam chipmunk apabila sampai di tempat kejadian...dia sendri mengaku dirinya chipmunk...aku bukan buat fitnah...aku sekadar meluahkn..hu3...epppy....korang semua sporting habes....aku sayang korang weh...freind foreva
  

No comments:

Post a Comment